projekt junior

od koncepcji, poprzez kreację, aż po implementację, est. 2009.

aż się rumienię, czyli największe komplementy w ciąży

jaki jest największy komplement, jaki może usłyszeć kobieta w ciąży?

– ładnie pani wygląda, zupełnie nie jak zmordowana czy coś.

– chyba nie przytyłaś AŻ tyle, po prostu masz gigantyczny brzuch.

– o, zero żylaków. fiu, fiu!

– nie jesteś taka niezgrabna jak myślałem.

– e, wcale nie wyglądasz jak słoń, jak poprzednio.

– cera się Pani poprawiła. i włos jakby gęstszy. pozazdrościć!

– nie, nieee, wcale nie jesteś gruba! no, może trochę, ale nie martw się, rok, dwa i zrzucisz.

– myślałam, że się spasłaś, a to ciąża. gratuluję, służy ci!

 

no jaki?

co sprawia, że tętno przyspiesza,
na policzkach pojawia się rumieniec,
krok staje się lżejszy, a plecy wyprostowane,
zupełnie obnażają się zęby,
bo uśmiech całkiem zmienia minę?

no co?

– BRAK UCHWYTNYCH PATOLOGII!

– NA PODSTAWIE WIDOKU DOSTĘPNEGO W BADANIU, ODSTĘPSTW OD NORMY NIE STWIERDZA SIĘ!

– NIE STWIERDZAM PATOLOGII W OBRAZIE!

oby tak dalej, Braciszku, oby tak dalej!

keep-calm-i-m-pregnant-14c

 

3 comments on “aż się rumienię, czyli największe komplementy w ciąży

  1. Olapog
    08/05/2014

    A ja usłyszałam: coś mi sie wydawało ze jesteś w ciazy, twarz ci sie zmienila ale nie wiem czy na plus czy na minus:)

  2. Taby
    04/05/2014

    Aż się zalogowałam, co by skomentować. Gratulacje!!!
    A tak, by the way, piękny blog. I bardzo mocno pozdrawiam, trzymając kciuki.

    • projekt junior
      05/05/2014

      bardzo dziękujemy🙂 przesyłamy moc pozdrowień, tzn. ja w dwóch osobach, a raczej dwie osoby we mnie jednej🙂

Skomentuj

Information

This entry was posted on 27/04/2014 by in ciąża and tagged , , , , , , .

stare.

fanklub

na fejsie

