projekt junior

od koncepcji, poprzez kreację, aż po implementację, est. 2009.

płeć, czyli królowa matka robi facepalm

odprowadzam Dzidka do przedszkola.
– ooooo, co ja widzę, co ja widzę! jaki brzusio, no gratulacje! – piszczy znana mi tylko z widzenia Śliczna mama.
– eee, no, yyyy, dziękuję – no bo co mam obcej kobiecie odpowiedzieć.
– a córcia będzie? będzie niunia? – ćwierka mama.
– a nie. synek będzie.
– uuuu… – Śliczna rozczarowana wydyma usta – a to szkoda, nie?

*    *     *

jestem na badaniu usg.
– no kość piszczelowa – jest. długość – jest. okejowo.
CRL, BPD, HC, TEREFERE, wszystko teges…. – doktor mruczy pod wąsem.
– eeee… – nagle robi się jakby poważniejszy – a płeć mówiłem?
– mówiłem. mówił pan, że syn będzie.
– no właśnie, nie chce być inaczej. co robić!

*    *     *

telefon do dziadków.
– … no więc wszystko dobrze. i będzie chłopak, to już pewne.
– no trudno. będziemy kochać.
– …
– żartuję. znowu chłopak? też fajnie.

*    *     *

na kawie z bezdzietną koleżanką.
– a znacie płeć?
– tak, chłopiec.
– o, no trudno. to co, robicie potem jeszcze trzecie podejście?

*    *     *

znów w przedszkolu, odbieram Dzidka po zajęciach.
– no a ty w ciąży to ty jesteś? – pyta mnie rezolutny tatuś J.
– no jestem, a co myślałeś? – śmieję się do niego serdecznie.
– no że tak się spasłaś. a dziewucha czy chłopak?
– drugi chłopak, tak jak u was – odpowiadam wesoło.
– nie, no spoko, też pewnie dacie radę.

facepalm

*    *     *

po badaniu USG piszę do E., matki dziewczynki i chłopca, jakie wyniki.
ona jedna umie się zachować:

to cudownie.
będziesz miała dwóch synków.
a Ty będziesz w tym wszystkim – królowa matka.

hell yeah!

8 comments on “płeć, czyli królowa matka robi facepalm

  1. mamax2
    01/04/2014

    Kochane, bo tak naprawdę nieważne co – i tak wszyscy gratulujcy będą niezadowoleni. Ci, co myślą, że każdy marzy o parce i zdziwieni, Ci, co sami jej nie mają, choć marzyli wczują sie w Wasz ból… My mamy parkę i nie mogę wprost słuchać „E, Wy to macie parkę więc jesteście zadowoleni i więcej Wam nie trzeba”. Po 1. czy naprawdę każdy musi mieć parkę?, po 2. ja to nawet chciałam 2gą córkę, zeby wkurzyć teściową – żarcik taki mały😉, 3. nie trzeba tyle rzeczy i obsługa tyłak ataka sama🙂 – hesus alberto i obojętne co by było 2gie nie chcę mieć więcej i jestm szczęśliwa czy to tak trudno zrozumieć, ze ktoś może być zadowolony z tego, co Bóg daje? No cóż, widać trudno….

  2. asiiia
    11/02/2014

    Po pierwsze- GRATULACJE!
    Po drugie- przeciez tu nie chodzi o plec, o coreczke o syneczka, tylko o to, zeby komus do.ebac, chociaz tak delkatnie😉 i poczuc sie przez chwilę soo coool🙂

    My, jako rodzice 2 dziewczyn, tez jestesmy adresatami podobnych komentarzy. Moje 2 ulubione, do meza:
    What!? 2 girls! What’s wrong with you?!
    I jeszcze: Co one sie samochodami bawia??? No tak jak sie nie ma syna…

    W obu przypadkach face palm do bólu😉
    Bardzo pozdrawiamy🙂

    • projekt junior
      17/02/2014

      hehe, face palm do bólu, doskonale powiedziane🙂
      myślałam, że to tylko zupełny brak empatii, bezmyślność i głupota, ale może to rzeczywiście czysta chęć, aby komuś szpileczką do.ebać🙂
      pozdrowienia!

  3. Anonim
    11/02/2014

    No jakbym o sobie czytała …. drugie dziecko i znowu chłopak ile to razy usłyszałam ooooo to szkoda. Tylko kolega z pracy który ma dwie córki zazdrości mi jawnie. Gdy koleżanka z pracy puściła w moim kierunku stwierdzenie „ooo no to szkoda, pewnie wam przykro” nie wytrzymałam i odparowałam „no fakt, jesteśmy załamani …dwóch zdrowych synów to totalna tragedia. Królowa matka (dokładnie tak o sobie mówię) pozdrawia królową matkę.

    • projekt junior
      17/02/2014

      pozdrowienia dla Królowej Matki!
      ludzie to są jednak czasem beznadziejnie głupi🙂

  4. malamester
    11/02/2014

    Brawo!🙂 Ja bym tam chciała po prostu drugie dziecko – wszystko jedno czy drugi synek, czy córka, tylko żeby było zdrowe. A za trzecim razem polecam nie sprawdzać płci – są emocje😀
    No i ten, tego „tajemnica życia”😀
    Gratuluję drugiego dziecka!

    • projekt junior
      17/02/2014

      dziękuję – no właśnie, kto nie pragnie, nie rozumie radości, że w ogóle.
      trzymam kciuki🙂

      • malamester
        27/02/2014

        A wiesz, kciuki się przydały😀 Dzięki!

Skomentuj

Information

This entry was posted on 10/02/2014 by in ciąża, Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , .

stare.

fanklub

na fejsie

