projekt junior

od koncepcji, poprzez kreację, aż po implementację, est. 2009.

jak u Tyma, czyli pies czyli kot

w Gazecie Świątecznej wywiad ze Stanisławem Tymem.
w dzień powszedni rozmowa z Dzidkiem, taka od niechcenia.

– a co byś powiedział, Dzidku, gdybyś kiedyś, kiedyś, miał mieć rodzeństwo?
– znaczy brata albo siostrę?
– tak. co ty na to? ucieszyłbyś się?
– nie bardzo. tu nie ma miejsca na dzidzię. mój pokój jest mój. moje zabawki są moje. to nie jest super pomysł, mamo.
– a gdyby ta dzidzia mieszkała w naszej sypialni? ty miałbyś swój pokój tylko dla siebie.
– to może być. ale niech nie chodzi w moich jeansach! nie ma mojej zgody!
– dobrze, umowa stoi. a wolałbyś brata czy siostrę?
– niech wymyślę. brata… siostrę…
nie, jednak wolałbym, żeby się urodził pies. albo kot.

cat

Skomentuj

Information

This entry was posted on 09/12/2013 by in rodzeństwo, Uncategorized and tagged , , , , , , , , , .

stare.

fanklub

na fejsie

