projekt junior

od koncepcji, poprzez kreację, aż po implementację, est. 2009.

a wam? do czego wam przyda się Chustka?

zawsze, kiedy chcę krzyknąć, wrzasnąć, cisnąć.
kiedy czuję się bezsilna, zmęczona, chora.
kiedy rano mam ochotę opędzić się od niego jak od natrętnej muchy i zanurkować pod kołdrą.
– mamo, stajaj! stajaj juś!
– nie, nie wstaję, daj mi jeszcze pięć minut. boże no, co za gość ..!
kiedy chcę ukraść parę chwil dla siebie kosztem czasu z nim spędzonego.
kiedy chcę być samolubną, egoistyczną, wygodną madame.

no to wtedy o niej myślę. i szybko staram się ustawić do pionu.
do tego mi się zawsze przydawała.

straszne, że musiała pisać tego bloga. że miała ten straszny, straszny powód.
wspaniale, że na niego trafiłam. wspaniale dla mojego synka, dla mojej rodziny.

i więcej już nic.

bo dziś nam Chustka umarła.

http://chustka.blogspot.com/2012/10/909.html

2 comments on “a wam? do czego wam przyda się Chustka?

  1. Ojciec Wwwirgiliusz
    06/11/2012

    To jest faktycznie straszne. Niesamowita jest też odwaga tej kobiety. Godna najwyższego szacunku.

  2. nawarsztacie.blog.pl
    30/10/2012

    Tak, zgadzam się, własnie do tego „przydała się Chustka” do tego żeby wstać z wyra na kacu/w chorobie/z lenistwa/w niechęci/złości i lecieć na skrzydłach do dziecka… bo nigdy nie wiem czy to nie ostatni raz…

Skomentuj

Information

This entry was posted on 29/10/2012 by in Uncategorized and tagged , , , , , .

stare.

fanklub

na fejsie

