projekt junior

od koncepcji, poprzez kreację, aż po implementację, est. 2009.

seks w wielkim mieście, czyli siła kobiet

poza mdłościami, nie objawiają się żadne ciążowe objawy, co mnie nieco zasmuca.
wydaje się, że ciąża jest mało wyraźna w sensie biologicznym.

za to ciąża w wymiarze społecznym kwitnie, co pozwala mi się nią bardziej cieszyć i poczuć się no już prawie ciężarówką. moje koleżanki bardzo są empatyczne i kochane, i to właśnie dzięki nim mogę się namaszczać i pławić w świadomości bycia przyszłą matką. traktują mnie one z większą wyrozumiałością, czułością i atencją, niż ja się sama traktuję, więc jest to szalenie miłe.

spotkałyśmy się wczoraj w 3 samice, na staging polskiej wersji Seksu w wielkim mieście. wiadomo, lokalna adaptacja wymaga modyfikacji (lokalizacja garderoby, customizacja wnętrz, etc.), ale i tak było bosko. tematem nr 1 byli oczywiście faceci plus mój brzuch. ponieważ wszystkie 3 jesteśmy szczęśliwymi związkowcami, od niechcenia promowałyśmy swoich nałożników kochanych i dzieliłyśmy się swoim damsko-męskim spełnieniem. po raz kolejny potwierdziłyśmy tezę, że udane życie priv jest gwarantem udanego życia karierowego, ale to drugie nie jest wcale warunkiem sine qua non życia szczęśliwego.
co innego samiec – bez niego radości mniej, a satysfakcja niegwarantowana. strasznie się cieszę, że możemy spotykać się w tak przyjaznych okolicznościach – wiadomo, że przyjaciół poznaje i utrzymuje się w biedzie i że dużo trudniej jest znaleźć takich, którzy wytrzymają presję szczęśliwości. to wcale nie takie proste umieć się tak naprawdę cieszyć szczęśliwością swoich przyjaciółek.

kilka dni temu w „Seksie w wielkim mieście” Carrie rozstała się z narzeczonym – podsumowała, że wcale nie jest łatwo znaleźć osobę, która będzie cię bezwarunkowo kochać, akceptować i zawsze wspierać.

ja mam 3 takie osoby – powiedziała i uśmiechnęła się do swoich 3 przyjaciółek.

zgadzam się z nią.

Skomentuj

Information

This entry was posted on 04/08/2009 by in Uncategorized and tagged , .

stare.

fanklub

na fejsie

